Oι Δαποπασπίτες και οι εγγραφές πρωτοετών.

παραταξεις...

Μια από τα ίδια και αυτό το εξάμηνο σε όλες τις σχολές…

Τα κομματόσκυλα να τρέχουν πάνω κάτω και να γράφουνε πρωτοετείς αντιμετωπίζοντάς τους σαν ψήφους με πόδια και εμείς να περιμένουμε σαν τους μαλάκες στις ουρές για ανανεώσεις…

Όπως είπε και ένας φίλος μου, κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ!

Κάτι ενδιαφέρον που κυκλοφορεί τελευταία είναι οι οδηγίες της ΔΑΠ για τα προβατάκια της(μέλη της παράταξης που δεν πληρώνονται) για το πως να συμπεριφερθούν στους πρωτοετείς – ψάρακες… Παρόμοια κείμενα λογικά κυκλοφορούν και για τους Πασπίτες.

Το πρωτοείδα στον Preza TV αλλά το δημοσιεύουν και σχολιάζουν πολύ ωραία και στα μπλογκ Σουρωτήρι, στη γαλαρία αλλά και ο Γιώργος Μαργαρίτης που έχει τον δικό του ξεχωριστό τρόπο να «τα χώνει» στις παρατάξεις!

Για να προσθέσω και εγώ το σχόλιό μου:

Βλέπω τα κομματόσκυλα στη σχολή μου να πηγαινουν πάνω κάτω γράφοντας πρωτοετείς, ειδικά κάτι γκόμενες -αν μη τι άλλο εμφανίσιμες- κάνουν ατελείωτα χιλιόμετρα συνοδεύοντας κάποιον άλλον κάθε φορά…

Και εδώ εγώ αναρωτιέμαι αφελώς: τι έχουν να κερδίσουν; Εντάξει τα στελέχη της νεολαίας των κομμάτων παίρνουν πολύ καλούς μισθούς, αλλά οι υπόλοιποι γιατί το κάνουν, για την ψυχή της μανας τους;;;; Φυσικά και όχι!

3 Σχόλια

  1. Σίγουρα είναι δύσκολο ερώτημα το τι έχουν να κερδίσουν και ποιοι και πόσοι από αυτούς κερδίζουν κάτι σημαντικό από όλη τη «συμμετοχή» τους.

    Παρόλα αυτά πρέπει να το δούμε και λίγο διαφορετικά, ότι δηλαδή κάποια άτομα θεωρούν ότι μόνο έτσι μπορούν να κερδίσουν κάτι… φίλους, γκόμενες, λεφτά, αναγνωρισιμότητα, εισόδους στα μπαράκια, χαιρετούρες με νυχτόβιους, ευκολα μαθήματα σημειώσεις κλπ.

    Αυτά μπορεί να μη τα κερδίσουν, σιγά μη φτιάχνονταν και όλοι, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι είναι σαν προσωπικότητες ξεπουλημένοι. Ξέρουν τι γίνεται και πάνε σαν τις σκατόμυγες στο σκατό! Και στη ζωή τους δε διεκδικούν τίποτα μέσω άλλου τρόπου. Γιαυτό βλέπεις θλιμμένους δεξιούληδες και όχι μόνο, που πάντα -θεωρούν- ότι τα κάνανε όλα καλά: ψηφίζανε, στηρίζανε, φωνάζανε, δέρνανε, αλλά παρόλα αυτά είναι με ένα ξεροκόματο στο στόμα μια ζωή.

    Αυτό είναι που με πειράζει. Το ξεπούλημα από τα 18, η απουσία προβληματισμού, η λοβοτομή.

    Κατά τα άλλα δε έχω την απαίτηση να συμφωνεί κάποιος με όσα πιστεύω εγώ. Απλά αν εγώ ήμουν σε έναν πολιτικό χώρο που μου δίναν οδηγίες να μη μιλάω για πολιτική… κάτι θα καταλάβαινα δε μπορεί!

  2. Και εγώ κάπου εκεί το εντοπίζω, με τον εξής όμως προβληματισμό: πως η πλειοψηφία των νέων που είναι στα πανεπιστήμια εδώ και πολλά χρόνια μπλέκεται στους μηχανισμούς που τόσο καλά κάποιοι έχουν στήσει γι αυτούς.
    Η ανάγκη των νεων για κοινονικότητα πιστεύω είναι καθοριστική στο όλο σκηνικό και μιλόντας συγκεκριμένα, θα σας αναφέρω ένα λίγο ακραίο παράδειγμα:
    Έχω 3-4 συμφοιτητές που είναι αυτό που λέμε αντικοινωνικοί, τα παιδιά που κανείς δεν θέλει να κάνει παρέα και στο σχολείο αποτελούν το στόχο όλων των πειραγμάτων, κοινώς τα «παιδιά της φάπας». Αυτους τους συμφοιτητές μου λοιπόν, μια μέρα ξαφνιάστηκα γιατί τους είδα (και τους 4) σε μια γενική συνέλευση και εκεί που χάρηκα ότι βγήκαν από το καβούκι τους και ασχολήθηκαν λίγο με τη σχολή, βλέπω να έχουν την κλασική συμπεριφορά χειροκροτητή-πρόβατο που πριν ακούσει τι θα πεί ο άλλος τον έχουν επι/αποδοκιμάσει ανάλογα με το τι κάνουν και οι υπόλοιποι της παράταξης! Από τότε τους βλέπω καθημερινά στη ΔΑΠ, αφισοκόληση, τραπεζάκι, χαμαλοδουλειές…
    ίσως αυτοί να μην αποτελούν το μέσο φοιτητή αλλα είναι ένα δείγμα για το πως μπορεί να σκέφτεται. Ας πούμε αν αυτοί δεν ήταν σε παράταξη δεν νομίζω να τους έκανε κανείς παρέα και προφανώς ούτε και εγώ, με την ενσωμάτωσή τους όμως σε ένα κοινωνικό σύνολο (αγνοώντας το πολιτικο) έγιναν «αποδεκτοί» σε ένα άλλο ευρύτερο.

    Αυτό που τα λεέι όλα είναι η τελευταία πρόταση του σχολίου σου.

  3. […] Στο blog “Στη Γαλαρία” Στο blog του Ασημώνη Στο blog “Ράδιο Κατάληψη” Στο blog “dentnews” Στο blog “Απεργοσπαστης” Στο blog […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

