Αυτοκριτική

Διαβάζοντας το blog μου, προσπαθόντας να το δω ως ένας άσχετος αναγνώστης, παρατήρησα ότι είναι «λίγο ότι να ναι»  από απόψεις πολιτικής που δεν εκφράζουν στο σύνολό τους τις πεπειθίσεις μου και αυτό γιατί τελευταία αναρτώ περισσότερα χιουμοριστικά άρθρα.
Ετσι συνειδητοποίησα ότι κάποια στιγμή πρέπει να γράψω ένα ολοκληρωμένο άρθρο με τις απόψεις μου π.χ. για τα γεγονότα του Δεκέμβρη και πως προχωράμε τώρα, ή για την ελληνική αστυνομία (που τόσο έχω υμνήσει μέσα από αυτό το blog) και τον ρόλο της στον καπιταλισμό και ειδικότερα στη χώρα μας και αυτό για να ανατρέψω λίγο την άποψη που πέρνει ο μέσος αναγνώστης βλέποντας το blog μου, δηλαδή του άκρατου αντιμπατσισμού με στοιχεία χουλιγκανισμού(!) που λίγη σχέση έχει με πολιτική!

Βέβαια αυτό θα το κάνω κάποια άλλη στιγμή γιατί αυτές τις μέρες υπάρχει λίγο έλλειψη χρόνου… Καταλαβαίνετε… Απόκριες, πάρτυ μασκέ, μετά χαρταετοί και τα ρέστα, που χρόνος για τέτοια;

1 σχόλιο

  1. Μην αγχώνεσαι! από λίγο βάζουμε όλοι. Δε θα μας κατηγορήσει και κανένας ότι δεν έχουμε ολοκληρωμένη γραμμή!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

